Translate

piątek, 9 marca 2012

Święto Dziewczynek

Ona:
On złożył u mnie zamówienie na kartki dla swoich dziewczyn. Jak to zwykle u Onego bywa - za pięć dwunasta, a nawet trochę później. Jako że mam zazwyczaj problem z kompozycją postanowiłam wesprzeć się, jakąś wygrzebaną z archiwum, mapką. Muszę powiedzieć, że nawet sprawnie mi poszło chociaż scrapbooking czy też cardmaking nie jest moją najmocniejszą stroną. Jeszcze zaspana, w stroju nocnym wydałam na świat te poniższe prawie bliźnięta.

50% obdarowanych wyraziło zachwyt, czym uradowało darczyńcę jak i wytwórcę.

2 komentarze:

  1. On:
    100% obdarowanych wyraziło zachwyt itp. :-)
    100% zamawiaczy wyraziło uznanie itp. :-)
    100% wykonawców wyraziło zadowolenie itp. :-)

    300% sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne rzeczy robisz, i za to dostajesz na moim blogu wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa