Translate

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Na imieniny

Ona:
Przyszła pora, żeby pochwalić się prezentem imieninowym. Co prawda dzień mojego imienia dawno minął ale przyjemne i zaskakujące wspomnienie zostało i namacalny dowód też. On obdarował mnie kartką zrobioną przez siebie właśnie i tylko dla mnie. Byłam bardzo zaskoczona, gdyż zazwyczaj wręczamy sobie jakieś durnostojki, które potem kurzą się i najczęściej nie mogą znaleźć miejsca swojego przeznaczenia. Wzruszyłam się niesamowicie do tego stopnia, że nosiłam ją przez kilka dni w torebce a na noc kładłam obok łóżka :D Jest w moich ulubionych kolorach i zawiera to co lubię (a uwielbiam szyć, chociaż nie za bardzo umiem).
Zgłaszam ją na wyzwanie ScrapMap.



2 komentarze:

  1. No, też bym nosiła w torebce TAKI prezent! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona:
      już zostałaś obgadana na Szadze :) Dziewczyny są bardzo chętne jechać do Ciebie na pokaz witrażu.
      Pozdrawiam Cię ciepło i żałuję, że nie było Cię z nami dzisiaj

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i miłe (lub inspirujące) słowa